Personalizovani pokloni ili klasičan reklamni materijal?


Život Život

Sasvim je sigurno da ne postoje nadležni u kompanijama, koji se u nekom trenutku nisu zapitali da li je bolje da svojim poslovnim partnerima za Novu godinu ili za neki drugi važan događaj, poput na primer godišnjice rada same kompanije, pripreme personalizovane poklone ili je bolja opcija klasičan reklamni materijal. 

Uopšteno je vrlo teško dati odgovor na to pitanje, a koji će moći da bude primenjen na svaku kompaniju. Prosto zato što izbor reklamnog materijala zavisi od više faktora. 

Na prvom mestu zavisi od toga šta članovi menadžmenta ili marketinškog tima misle o tome, a zatim zavisi i od novca, koji je kompanija spremna da uloži u takvu vrstu marketinga. Isto tako će izbor konkretnog materijala zavisiti i od toga šta menadžment konkretne kompanije želi da postigne uz pomoć tog materijala.

Koje su prednosti standardnog reklamnog materijala?

Kada se pominje standardni reklamni materijal, obično se misli na onaj sitniji, kao što su reklamne hemijske, reklamni upaljači i drugo. Takođe u standardni Zeppelin reklamni materijal spadaju i flajeri, zatim različiti blokčići.

Prva i osnovna prednost takve vrste reklamiranja jeste manji utrošak novca. Naime, poznato je da se reklamni upaljači i reklamne hemijske, na primer mogu pazariti po prilično povoljnim cenama. Međutim, tu je vrlo važno voditi računa i o količini. Većina kompanija koja se bavi proizvodnjom i plasiranjem reklamnog materijala daje značajan popust na veću količinu. 

Obično se takva vrsta reklamnog materijala koristi prilikom učešća određene kompanije na nekoj manifestaciji, kako bi budućim potencijalnim klijentima, odnosno kupcima nekog proizvoda, ona bila na najbolji mogući način predstavljena. 

Samim tim se kao osnovna prednost takve vrste materijala gotovo uvek pominje i finansijska isplativost. 

Zašto treba ulagati u reklamni materijal?

Naravno da Zeppelin reklamni materijal ne obuhvata samo upaljače i hemijske, odnosno flash memorije ili reklamne blokčiće, već i drugu vrstu materijala. 

A da li će to biti reklamni rokovnici ili reklamni cegeri, odnosno reklamne kese, kalendari i drugi materijali, to u principu i nije toliko važno, koliko je važno da jedna kompanija vodi računa i o takvom načinu prezentovanja svojih usluga ili proizvoda.

Najbitnije je da stručnjaci iz sektora marketinga izvrše sve potrebne analize tržišta, odnosno da definišu ciljnu grupu i njene potrebe, pa će na osnovu toga mnogo lakše odabrati koji Zeppelin reklamni materijal bi trebalo da koristi konkretna kompanija. 

Nema nikakve sumnje da se ulaganje u takvu vrstu promocije i te kako isplati, a posebno na dugoročnom nivou. 

Ipak, da bi reklamni materijal postigao adekvatan efekat, analiza mnogih parametara je gotovo obavezna. 

U kojim situacijama su bolji personalizovani pokloni?

Druga opcija je priprema takozvanih personalizovanih poklona. Jasno je da ozbiljnom poslovnom partneru ne možete pokloniti reklamni ceger ili reklamnu kesu, ali svakako možete na primer reklamni rokovnik. 

Pa ukoliko želite zaista da ga oduševite, onda su personalizovani pokloni idealni. 

Ali to podrazumeva da ipak tu osobu treba koliko - toliko da poznajete, da biste mogli da odaberete odgovarajući reklamni materijal te vrste. 

Nema sumnje da će personalizovani pokloni za klijenta postići pozitivan efekat, ali samo ako ih pažljivo odaberete i to primarno na osnovu poznavanja osobe, kojoj i želite da ih darujete.






Srodni tekstovi:


KAKO AUTO ŠKOLA MOŽE DA OLAKŠA PROCES OBUKE?

Ispravan odabir auto škole će učiniti čitavu obuku mnogo lakšom i bržom. Novi kandidat...

Detaljnije

Vodič za efikasno korišćenje promotivnih materijala za početnike u poslovanju

Za skok pri pokretanuvlastitog posla potrebno je mnogo rada, a početak poslovanja donosi mnogo novih...

Detaljnije

Osvežavanje doma

Nekada nemamo previše novca za potpuno renoviranje stana, ali nam je jednostavno potrebna neka novin...

Detaljnije

Energetski efikasni prostori za život - Prioriteti u modernoj gradnji

Klimatske promene i prekormerno trošenje prirodnih resursa uticalo je na građevinsku industri...

Detaljnije
Copyright © 2018 Srbija-EU. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS