Vodič za efikasno korišćenje promotivnih materijala za početnike u poslovanju
Karijera Život
Za skok pri pokretanuvlastitog posla potrebno je mnogo rada, a početak poslovanja donosi mnogo novih izazova. Ti prvi dani, dok radite na stvaranju novih poslova i stvaranju novih kupaca, biće među najtežim u poslu. Osigurajte na vreme da se vaše preduzeće ističe u određenoj niši ključno je za vaš uspeh. Ali kako to možete učiniti?
Svi vole da dobiju nešto za ništa, pa je jedan od načina da svoj proizvod ili uslugu predstavite pravoj publici upotreba reklamnih materijala.
Da bi bili efikasni, važno je da vaš reklamni materijal budu ciljan i da ih ne dajete samo radi toga. Evo predloga zašto trežiti i šta možete pronaći u Zeppelin prodavnicu promotivnog materijala.
Zašto je reklamni materijal važan?
Zašto su promotivne robe važne? Imate milion i još jednu stvar o kojoj morate razmišljati kao šef novog startupa, pa da li je vredno na početku razmišljati i o reklamiranju, ako ste sa poslom počeli? Naravno da jeste, a evo i zašto.
Važna je svest o brendu!
Najočiglednija korist od reklamnog materijala je to što povećavaju svest o vašem brendu, što je posebno važno u prvim danima vašeg pokretanja. Imati reklamni materijal u kancelariji ili kod kuće znači da će verovatnije potencijalni klijent misliti na vas kada im zatreba vaš proizvod ili usluga, jednostavno je tako. Međutim, ima još nekoliko važnih prednosti.
Dugovečnost
Za razliku od običnog radijskog ili TV oglasa, reklamni materijal je dugovečniji i služi svrsi sve dok je ispravno urađen. Ako odaberete proizvod koji je za nekoga vredan, mogao bi ga koristiti mesecima ili čak godinama, a pritom nesvesno podržavati vaš početak i držati ga u prvom planu.
Slika brenda
Dobar reklamni materijal ne samo da čine da ljudi razmišljaju o vašem poslu, već doprinose i da se pozitivno misli o tome.
Opet, ovo zavisi od odabira pravih materijala, do kojih ćemo doći, ali dobijanje nečeg besplatnog, posebno ako je za njih od prave vrednosti, uvek će biti korisniji za imidž vašeg brenda u očima potencijalnih klijenata.
Odabir promotivnih materijala
Trebali bi na početku da identifikujete na koju demografsku kategoriju vaše preduzeće pokušava da se popne, pa koristite ovo istraživanje da biste lakše odlučili koju promotivnu robu želite da pošaljete.
Identifikujte svoju publiku i njihove potrebe!
Različite industrije, godine, pol i lokacija će imati različite potrebe i želje, pa identifikujte proizvod koji bi se svideo tipovima ljudi koje želite da dođu u vaše poslovanje.
Na primer, ako ste agencija za digitalni marketing, poklanjanje nečega, poput USB-a, priveska za ključeve, bilo bi daleko relevantnije od otvarača za flaše. Zato je dobar i pogodan reklamni materijal izuzetno koristan i značajan.
Odaberite nešto korisno
Trikovi su dobri, ali ono što ljudi zaista žele je nešto korisno, nešto što će im zapravo malo olakšati život. Često to može značiti da stvari koje su, na prvi pogled, pomalo dosadne, zapravo mogu dobro funkcionirati.
Uzmite na primer olovke. Možda niste bili na sajmu da biste dobili personalizovanu olovku, ali ta olovka će verovatno zveckati po fioci vašeg stola i to sve sa imenom i logotipom kompanije koja vam ga je dala.
Neke kompanije, posebno one u industriji hrane i pića, vole slati personalizovanu robu, posebno oko većih praznika, stoga imajte na umu koliko je značajan reklamni materijal ako ima posebnu namenu.
Srodni tekstovi:
Razlozi iz kojih je prodaja stanova Zlatibor postala tako popularna
Tražnja za nekretninama u Srbiji ima rastući karakter u svim područjima, a posebno u planinskim pred...
DetaljnijeSve što treba znati o malču
Malč je veoma važan za dekoraciju pejzaža. Pomaže u zadržavanju vlage u tlu, kontroliše rast ...
DetaljnijeVAŠE KUPATILO – VAŠA INTIMA!
Bez obzira na površinu kupatilskog prostora kojim raspolažu, mnogi ljudi jednostavno ne biraj...
DetaljnijeVažnost zdravlja očiju i očuvanja vida
Upravo zbog toga što vid predstavlja jedan od najbitnijih senzora naših čula, potrebno...
Detaljnije